Laden...

Unstoppable

Als je iets over een film kwijt wilt kan dat hier!

Unstoppable

Berichtdoor FDCP_Johnthe7th » 26 Dec 2010, 17:30

Net gekeken. Leuke en spannende film. Anderhalf uur mijn schoonmoeder stil. Was het mij wel waard. :cry:
Ze kunne beitâh je zaag afpikke dan je pik afzage

Image
FDCP_Johnthe7th
te veel vrije tijd :)
Ranger
Ranger

Jaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren Lid
Details van de gebruiker: Toon details

Deel dit bericht op:

Delen op Facebook Facebook Delen op Twitter Twitter Delen op Digg Digg Delen op MySpace MySpace

Re: Onstoppable

Berichtdoor FDCP_NEO (NL) » 26 Dec 2010, 17:53

FDCP_Johnthe7th schreef:Anderhalfuur mijn schoonmoeder stil. Was het mij wel waard.

OMG john :rolf: :wahaha: :rolf:

Maar heb hem ook gezien en vond er zelf niet echt veel aan! :blush:
Trotse eigenaar van een FORD GPW van 1944
Zoek je een WW2 Evenement klik dan hier
Afbeelding

FIRST DUTCH COMBAT PLATOON

www.fdcp.nl
Gebruikers-avatar
FDCP_NEO (NL)
Clanleader / Finance
Clanleader / Finance

Jaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren Lid

Berichtdoor FDCP_Johnthe7th » 26 Dec 2010, 17:59

FDCP_NEO (NL) schreef:
FDCP_Johnthe7th schreef:Anderhalfuur mijn schoonmoeder stil. Was het mij wel waard.

OMG john :rolf: :wahaha: :rolf:

Maar heb hem ook gezien en vond er zelf niet echt veel aan! :blush:

Het geluid van de trein overstemde mijn schoonmoeder. Anderhalf uur je schoonmoeder niet horen is mij veel waard. Denzel Washington is een goede acteur. In deze film speelt hij niet zijn beste rol maar wel gewoon degelijk. Film is het waard om gezien te worden. Maar geen topper. |o

Image
FDCP_Johnthe7th
Ranger
Ranger

Jaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren Lid

Berichtdoor FDCP_Morani » 26 Dec 2010, 19:58

Zojuist de trailer gechekt : http://www.youtube.com/watch?v=JM-0Ywc7wNY&hd=1 lijkt me gaaf!!

PS WAAR IS IE TE VINDEN ??????????????

grtz Ton :wink:
Respect, als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug............respect
Gebruikers-avatar
FDCP_Morani
MEGA SPAMMER
MEGA SPAMMER

Jaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren Lid

Re: Unstoppable

Berichtdoor FDCP_Johnthe7th » 26 Dec 2010, 23:15

Image
FDCP_Johnthe7th
Ranger
Ranger

Berichtdoor FDCP_General Death » 27 Dec 2010, 11:40

Afbeelding
Gebruikers-avatar
FDCP_General Death
Clanleader / ServerAdmin
Clanleader / ServerAdmin

Jaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren Lid

Berichtdoor FDCP_Bigfoot » 27 Dec 2010, 12:20

wa is de kwaliteit van de films??
Gebruikers-avatar
FDCP_Bigfoot
Luitenant Eerste Klasse
Luitenant Eerste Klasse
Ranger
Ranger

Jaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren Lid

Berichtdoor FDCP_Morani » 27 Dec 2010, 13:45

Thx Gen en John |o
Gebruikers-avatar
FDCP_Morani
MEGA SPAMMER
MEGA SPAMMER

Jaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren Lid

Berichtdoor FDCP_Johnthe7th » 27 Dec 2010, 13:54

FDCP_Bigfoot schreef:wa is de kwaliteit van de films??

Kwaliteit is afhankelijk. Kan van een Cam (opgenomen met camera) tot Blu-ray zijn, en alles er tussen in. Zelf wacht ik altijd op DVD kwaliteit. Meestal een kopie van een Russische DVD waar 'vrijwilligers' een NL ondertiteling onder hebben gezet.

Image
FDCP_Johnthe7th
Ranger
Ranger

Berichtdoor FDCP_Bigfoot » 27 Dec 2010, 13:56

ja is bekent maar heb jij unstoppable gezien via twilight en welke kwaliteit is dat?
ik wil ook goeie kwaliteit met 5.1 geluid :D
Gebruikers-avatar
FDCP_Bigfoot
Luitenant Eerste Klasse
Luitenant Eerste Klasse
Ranger
Ranger

Jaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren LidJaren Lid

Berichtdoor FDCP_Johnthe7th » 27 Dec 2010, 15:42

FDCP_Bigfoot schreef:ja is bekent maar heb jij unstoppable gezien via twilight en welke kwaliteit is dat?

Ik heb de DVD kwaliteit met goed Dolby D geluid via twilight gedownload en gezien. Beeld en geluid waren goed. Er staan 2 versies op Twilight. je moet die nemen waarbij staat dat het geluid verbeterd is. :deal:

Image
FDCP_Johnthe7th
Ranger
Ranger

Berichtdoor FDCP_Bigfoot » 27 Dec 2010, 16:18

FDCP_Johnthe7th schreef:
FDCP_Bigfoot schreef:ja is bekent maar heb jij unstoppable gezien via twilight en welke kwaliteit is dat?

Ik heb de DVD kwaliteit met goed Dolby D geluid via twilight gedownload en gezien. Beeld en geluid waren goed. Er staan 2 versies op Twilight. je moet die nemen waarbij staat dat het geluid verbeterd is. :deal:

thx ga ik die ff downloaden
Gebruikers-avatar
FDCP_Bigfoot
Luitenant Eerste Klasse
Luitenant Eerste Klasse
Ranger
Ranger

Berichtdoor FDCP_General Death » 28 Dec 2010, 13:06

Die van tpb is super, heb gister zitten kijken. Halverwege valt alleen 1x 2 seconden stil.

Film is ook goed. Ze hadden wel wat meer tijd in het begin van de film kunnen stoppen en wat minder in het midden, maar er wordt goed geacteerd (ben als denzel washington fan misschien wat bevooroordeeld) en het is qua special effects zeker wel een mooie film!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
FDCP_General Death
Clanleader / ServerAdmin
Clanleader / ServerAdmin

Berichtdoor FDCP_Raw Meat » 28 Dec 2010, 13:27

Gaat het over de kerst ? mr scrooge ?? :peace:
FDCP_Raw Meat

And they call him the saver our world, its ........me, OPA !!
================
================
Gebruikers-avatar
FDCP_Raw Meat
Clanleader (HOMO)
Clanleader (HOMO)

Berichtdoor FDCP_Morani » 28 Dec 2010, 20:22

FDCP_General Death schreef:Die van tpb is super, heb gister zitten kijken. Halverwege valt alleen 1x 2 seconden stil.

Film is ook goed. Ze hadden wel wat meer tijd in het begin van de film kunnen stoppen en wat minder in het midden, maar er wordt goed geacteerd (ben als denzel washington fan misschien wat bevooroordeeld) en het is qua special effects zeker wel een mooie film!

Heb je niet een linkje van deze spotter of poster..............of doe jij het via torrents?
Had er 1 gedownload via twillight maar ik vind de audio niet best, net een blikje waar ze in praten :sterren:
Gebruikers-avatar
FDCP_Morani
MEGA SPAMMER
MEGA SPAMMER

Berichtdoor FDCP_Bigfoot » 28 Dec 2010, 20:30

FDCP_Morani schreef:
FDCP_General Death schreef:Die van tpb is super, heb gister zitten kijken. Halverwege valt alleen 1x 2 seconden stil.

Heb je niet een linkje van deze spotter of poster..............of doe jij het via torrents?
Had er 1 gedownload via twillight maar ik vind de audio niet best, net een blikje waar ze in praten :sterren:

kijk ff wat meer naar boven in deze post
Gebruikers-avatar
FDCP_Bigfoot
Luitenant Eerste Klasse
Luitenant Eerste Klasse
Ranger
Ranger

Volgende

Terug naar Movie & Serie & muziek